folkertthailand.reismee.nl

Dag 10

Vandaag begon heeeeerlijk. Ik zat aan het ontbijt lekker pannenkoeken te eten in mijn dorpje. In een broek die ik gisteren had gewassen. Voel ik wat kriebelen in mijn broek dus ik dacht eventjes kijken. En wat zit er... een schorpioen. Dus ik volledig in paniek maakte een soort buritto van mijn broekspijp met een schorpioen erin. Toen kwam die coördinator er snel aan en knijpt hem zonder na te denken dood. Nou je had mijn gezicht moeten zien. Hij zei nog je hebt heel veel geluk gehad want die schorpioen bijt niet fijn. Dus moraal van het verhaal: schud je broek voordat je hem aantrekt. Anyway daarna zijn we naar een waterval gereden om te zwemmen wat weer lekker was en daarna zijn we 3 uur door de jungle naar het volgende dorp gehiked.

Reacties

Reacties

Yvonne

Folkie, als ik het zo nog eens lees, heb je wel erg veel geluk gehad! Met de schrik vrij en een topverhaal ombgezond mee thuis te komen. Je hebt een belangrijke les geleerd, meneertje!

Alphons

You have aan angel watching over you!

Maar de volgende keer wel ff opletten.

Veel plezier in de jungle vandaag!

Opa

Morgen je moeder jarig ,we zullen er een biertje op nemen
en doe jij dat ook maar.
Gr.Opa en tante Siep.

Edmay

Jee man! Een schorpioen!!!
Griezelig! Volgens mij vergeet je nu nooit meer je kleding op beestjes te checken!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!