folkertthailand.reismee.nl

Dag 8

Vandaag hebben we een nieuwe coördinator gekregen. En de dag begon met fietsen in chang rai naar een mooi nationaal park waar ze zebras en giraffes hadden. Daarna weer terug naar de winkel en toen hebben we avond eten gehad. Na het eten gingen we achterin een pickup naar het eerste heuvel dorpje waar we sliepen. Toen begon het halverwege te onweren dus we reden in het donker door een onweerstorm in de regen. Lekker.

Dag 7

Vandaag zijn we met de bus naar chang rai gereisd. Waar we een vrije dag hadden. Dus dachten we ooh chang rai beach sounds good. Nou dat was het dus niet. Het was gewoon een smerige rivier maar wel leuk. Daarna zijn we naar een Amerikaans restaurant geweest. Lekker westers gegeten en een heineken gedronken.

Dag 6

Vandaag na het lastige opstaan zijn we naar de bergen geweest waar het godzijdank wat koeler was. Het uitzicht was prachtig. We zijn ook naar een tempel in de bergen geweest. Daarna zijn we weer terug gegaan naar het hotel en vanavond gaan we naar de avondmarkt.

Dag 5

Vandaag zijn we vanaf lampang naar een olifanten conservatie kamp gereden. Eenmaal aangekomen bij het kamp zijn we met een soort safari kar door het park gereden met stops waarbij we de olifanten mochten voeren en aaien. Het was wel vreemd om in een keer zo dichtbij zo'n enorm dier te staan. Na het olifanten kanp zijn we naar chang mai gereden met een auto. Dat duurde ongeveer 2 en een half uur. Daar aangekomen zijn we in het hotel gecheckt en hadden we de rest van de dag vrij. Wat resulteerde in aan het zwembad liggen en uitgaan.

Dag 4

Vandaag zijn we met de trein naar lampang gegaan dat duurde drie uur en was net zo ondraaglijk als de vorige treinreis. Nadat we aankwamen zijn we naar het hotel gegaan. En vervolgens zijn we naar een burmese tempel gegaan. Na de tempel hebben we rondgelopen en gegeten op de nachtmarkt.

Dag 3

Vandaag zijn we naar een tempel geweest waar we over het boeddhisme hebben geleerd en ook hebben schoongemaakt. Na de tempel zijn we naar een winkelcentrum gegaan. En in de avond zijn we nog naar een markt geweest.

Bedankt

Harstikke bedankt voor al jullie leuke reacties. Ik zal zoveel mogelijk blijven posten. =)

Dag 2

Vandaag zijn we naar een van de oudste tempels in Thailand geweest (700 jaar). En daarna zijn we direct doorgegaan naar een waterval waar we konden zwemmen. Het was fijn om me voor de eerste keer sinds ik hier ben niet walgelijk te voelen door al het zweet. Na de waterval zijn we naar een oorlogsmonument geweest van een oorlog tussen Thailand en Birma. Nu hebben we even wat vrije tijd en straks gaan we avondeten.