folkertthailand.reismee.nl

Dag 16

Vandaag hebben we een berg beklommen in een nationaal park. Dit was nog 5 keer zo uitdagend als dat hele 'junglewandelen'. Ik heb nog nooit zo gezweet, mijn hele shirt was doorweekt. Over rotsen heen en onder bomen door om uiteindelijk bij een grot te komen. Toen zijn we door grot geklommen (allemaal zonder gids, sorry mama). Maar het uitzicht vanuit een gat in de grot was het allemaal waard. Foto's komen eraan. Na de grot zijn we naar huis gegaan omdat iedereen helemaal uitgeteld was.

Reacties

Reacties

Opa

Hallo man,ik zie dat je al weer wat zuidelijker gaat.
Wat gaat het allemaal snel voorbij,fijn dat je zo geniet van alle dingen die jullie doen.
Nog heel veel plezier de komende tijd en voorzichtig aan.
Liefs OPA

Marie-José & family

Hey Folkert,

Wat leuk om je zo een beetje te kunnen volgen :-)
Een hele ervaring om zo'n avontuur "op jezelf" te beleven.
Goed van je dat je dat hebt doorgezet in je tussenjaar!
Vooral je eerlijkheid op deze grote afstand vind ik mooi, "oeps sorry mams ff zonder gids op pad ...." maakt dat het voor de thuisblijvers ook een spannend avontuur wordt ;-)
Genietse verder, maak het voor ons niet té spannend, en hou ons lekker op de hoogte van je belevenissen!!!
Groetjes, Marie-José en de rest

Opa

Hoi Folkert,even weer een berichtje van Opa.Wat een leuke foto's heb je gestuurd.Je zit nu in HuaHin,ik kan me een beetje voorstellen hoe dat voelt ik heb daar ook veel herinneringen aan.
Je gaat alweer je laatste week in,geniet er nog maar even goed van want het is zo voorbij. Liefs OPA

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!