folkertthailand.reismee.nl

Dag 14

Vandaag zijn we 3 uur eerder dan aangegeven uit de nachtbus getrapt in loei. Dus daar sta je dan om 04:30 in loei helemaal niemand te bekennen. Dus iedereen dacht hetzelfde we bellen dat noodnummer wel even. Maar die mensen namen niet op dus hebben we een van onze vorige coördinators gebeld en die heeft het geregeld. En nu zit ik in een hotel in loei met een vrije zondag die waarschijnlijk op gaat aan eten en slapen.

Yvonne

Hoi Folkie, rust maar lekker uit na een onrustige en korte nacht!!! Even wennen aan de (hogere) temperatuur nu je weer op het 'vlakke' land bent. Wij hebben ook een relaxweekend na een superknalfeest....!!!!

Opa

We lezen dat het nog allemaal goed met je gaat.
We hebben een hele leuke verjaardag van je moeder gehad,jammer dat je er niet bij was.
Maar als je thuis komt,doen we het wel even dunnetjes over.
Gr.Opa

Tante siep

Hoi Folkert ik ben wel nieuwsgierig wat jij voor Hollandse maaltijd jij hebt gekookt voor die mensen Wel een leuk idee trouwens Jullie beleven wel heel wat Als je weer thuis komt moet je ook weer wennen We hebben van je moeder ook een leuk feest gehad wij zijn vandaag bij een zwager van mij geweest en die werd 95 jaar Ook bijzonder Nou Folkert pas goed op jezelf en nog veel plezier Liefs tante Siep