folkertthailand.reismee.nl

Vertraging :(

Het was in plaats van 1 uur drie en een half uur. Het vliegtuig was op weg naar Denemarken door bliksem geraakt.

Yvonne

Hoi Folkert, nu snap ik het dat jullie er naar Thailand 1,5 uur sneller over hebben gedaan... Dat vliegtuig zat vol energie!!

willoogman

Heel veel succes en plezier, het begint al spannend joh! Groetjes !

Opa en Siepie

We gaan je volgen,zet hem op.

Tante Siep

Hoi Folkert
Nou het eerste avontuur zit er op .leuk hotel waar jullie slapen Het zal wel warm zijn heb je er last van ? Heel verschil met ons kikkerlandje Leuk dat we je zo kunnen volgen We zijn hartstikke trots op je hoor dat je zo,n reis doet veel plezier en een knuffel van tante Siep

Opa

Hallo Folkert,ik heb nog eens je programma gelezen, dat wordt wel genieten geblazen.
Ik denk dat die vier weken om vliegen.
Heel veel plezier en kijk uit voor de olifanten.
Knuffel van Opa.

Tante Siep

Hoi Folkert nog even een berichtje van mij.Hier gaat alles oke,niet zulk mooi weer met de Pinksteren maar maandag als je vader de elfstedentocht moet rijden is het hopelijk droog.Het lijkt er wel op Ik heb begrepen dat je voorlopig geen Wifi hebt maar wij hebben een kaart van Thailand gekocht en dan kunnen we precies zien waar je bent

Geniet van je reis en liefs tante siep

Opa

Hoi Folkert ben je al beetje over het drama van Ajax heen,dat was ook wat.
Mooie foto's van olifanten gezien,ik zie dat je het geweldig naar je zin hebt.En daar ben ik blij om.
Geniet er van,groet Opa.